  • Data: 2002-12-02 10:42:41
    Temat: Re: KK, a rachunki...
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:asaff2$ca2$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > ??? nie oklamuje nikogo. Jeszcze raz przeczytaj co podkreslilem.

    Juz tylko dla porzadku, bo tym postem EOT z mozje strony:
    Od poczatku chodzilo mi o to, ze odbiorca jest elektrownia, ktora nie bedac
    uzytkownikiem PayU nie moze "sama zdecydowac..." itd.
    Ja ci wierze, ze ta metoda DA SIE zaplacic elektrowni nawet gdy ona nie
    njest uzytkownikiem PayU. Ale to tylko swiadczy o roznicy pomiedzy teoria i
    praktyka. Z opisow wydanych przez PayU wynika ze ono jest do wymiany forsy
    pomiedzy zarejestrowanymi uzytkownikami, a elektrownia takim nie jest.

    --
    Pozdrowienia
    ---