  • Data: 2007-03-16 00:17:52
    Temat: Re: [KK] bez opłaty za wydanie i pierwszy rok ?
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Raf" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7082.0000001d.45f3bd64@newsgate.onet.pl...
    > Szukałem w różnych wątkach i w google ale nie znalazłem.
    >
    > Czy obecnie jakiś bank oferuje bezpłatne wydanie karty kredytowej i
    pierwszy
    > rok jej użytkowania bez opłat ?

    Sprawdz HSBC (IKEA MC), chyba caly czas wydaja bezplatnie w pierwszym roku
    (jezeli nie wybierzesz opcjonalnego ubezpieczenia), ostatnio dawali bez
    zaswiadczen, ale z niskim limitem - chyba bylo to 1400 zl. Jak po roku
    zamierzasz zrezygnowac, powinno byc OK.

    No i jest to karta dla oldskulowcow - zadnego podgladu przez net !!!
    Zupelnie jak 10 lat temu...

    Pozdrawiam, Grzegorz