    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - coś zamiast mbanku czy takie rzeczy tylko w Erze?
    Date: Sun, 01 Feb 2009 21:37:41 +0100

    szczurwa wrote:

    > Mnie wystarczyło wypłacić kilka dwudziestek, że by doświadczyć tej
    > samej przyjemności. Citek przynajmniej dzwoni, Alior po chłopsku wali
    > po całości i na odlew...

    Jeśli chodzi o mnie, to absolutnie najlepsze doświadczenia pod względem
    monitoringu mam z mBankiem - każda większa operacja (tak gdzieś od
    2-3kzł) pociągała za sobą kontakt telefoniczny konsultanta - i to
    natychmiast. Czasem nawet nie zdążyłem karty do portfela schować, a już
    się komóra odzywała... No i dzwonili także przy nieudanych autoryzacjach
    dużych kwot (bo np. nie było środków).

    --
    MiCHA