  • Data: 2009-02-11 18:10:08
    Temat: Re: KK dla osoby bezrobotnej
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a gdzie to jest w ich ofercie? wydawało mi się, że już dawno nie ma takiej
    > opcji

    Jest, bo miałem nawet Golda. Pod lokatę 1M.

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_gold_credit/jak_uzyskac

    Cytuję:
    Jak uzyskać?
    To proste. Karta Visa Gold Credit jest Twoja, jeśli spełniasz poniższe
    warunki:

    a.. Mam ukończone 18 lat
    b.. Posiadam stałe miejsce zamieszkania na terenie Polski
    c.. Mam stałe źródło dochodu (umowa o pracę, renta, emerytura, działalność
    gospodarcza) i mój dochód miesięczny netto przekracza 3 000 złotych lub
    d.. Posiadam lokatę w MultiBanku na kwotę minimum 5 500zł

    Zwracam uwagę na LUB posiadam lokatę na 5500. Wtedy dostanie na 5000zł limit
    karty. Nie musi mieć stałego źródła dochodu, a zatem może być bezrobotnym.