  • Data: 2005-11-27 21:32:27
    Temat: Re: KK - doładowanie telefonu prepaid
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    > Płaciłem kartą kredytową i doładowanie miałem w ciągu kilkudziesięciu
    > sekund, nawet za pierwszym razem.

    Ja niestety musiałem puścić przelew żeby się zweryfikować, więc potwierdzam
    że takie zabezpieczenie tam istnieje. Inna sprawa że przez pomyłkę chciałem
    zapłacić zablokowaną KK, i teraz już nie mogę nawet inna KK. Pisałem do Ery
    i do BlueMedia ale to nic nie dało. Doładowałem później przy pomocy
    bankomatu żeby zweryfikować inną KK ale to nic nie dało. Widać że maja
    bardzo ostry proces weryfikacji, musieli się już trochę naciąć na
    oszukańczych transakcjach kartami.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.