  • Data: 2012-04-24 17:44:35
    Temat: Re: KK - limit a przychody
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "W" X...@a...home

    > o jaki limit względem przychodów (wielokrotność) można relatywnie
    > bezpiecznie wnioskować żeby zminimalizować szansę odrzucnia wniosku?

    Gdy ja złożyłem wniosek o zamknięcie KK w mBanku, mBank w odpowiedzi
    zaproponował mi zwiększenie limitu. W odpowiedzi -- zastrzegłem kartę.
    W 3 dni później mBank przysłał m@il, w którym przyznał, iż przyjął do
    swej wiadomości wniosek o zamknięcie karty.

    W kiosku powiedziano mi, że mam zadzwonić i zgłosić chęć wypowiedzenia KK,
    po czym mBank przyśle mi coś, co mam podpisać i wysłać listem poleconym
    lub zanieść do kiosku. Przez telefon powiedziano mi, że tak było kiedyś,
    ale teraz jest inaczej.

    Jaki limit? IMO zapytaj w banku lub poproś o największy możliwy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'