  • Data: 2006-09-10 20:02:11
    Temat: Re: KK pod zastaw lokaty
    Od: "Maciej Wójcik" <wmaciej.N.O.@.S.P.A.M.post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na infolinii powiedzieli, że jako zabezpieczenie limitu na KK ma być
    > lokata w
    > wysokości 12% limitu
    Na infolinii to tak jak w oddziale - ile osób tyle wersji ;) Słyszałem
    przynajmniej trzy: 1) 120% limitu karty 2) 125% limitu karty 3) 110% limitu
    karty +odsetki za 3 miesiące zaokrąglone w górę.
    Nie liczę oczywiście wersji z lokatą na 10+ tysięcy i kartą z limitem 5%
    lokaty...

    Generalnie tak jak mówiłem - chodzić po oddziałach, jak ktoś niekumaty to
    prosić kierownika, jak kierownik niekumaty to samodzielnie zadzwonić na
    infolinię i niech im tłumaczą. Przyzwolenie na to, żeby na infolinię
    zadzwonił pracownik skutkuje tym, że utwierdza się on(a) w swoim (błędnym)
    przekonaniu i klient wychodzi na idiotę. Niestety, powszechną praktyką jest
    to, że pracownicy nie znają nie tylko procedur wewnętrznych, ale i oferty...

    > Podobnie jest w mBanku. A taki np. Raifi potrafi zaksięgować wpłatę za 3
    > dni
    > i w tym czasie można nieświadomie przekroczyć limit.
    Dlatego właśnie chwalę sobie Multibank. Pozostałe KK (Rajfi + Millenium) nie
    są takie wygodne :-/
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik