  • Data: 2006-10-20 13:53:27
    Temat: Re: KK w BPH a wpis do BIKu
    Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bankier napisał(a):
    > Pracuję w instytucji finansowej, karty BPH oraz niektóre raty BPH nie są
    > wpisywne do BIKU (dziś miałem przypadek),ale nie ma reguły, raz wyjdzie raz nie
    > .
    > Jeśli msz egzekucję lub windykację zapomnij o kredycie (nawet w SKOK).

    Dziekuje wszystkim za dotychczasowe wypowiedzi.Czy rozumiec Twoje slowa w taki
    sposob, ze kazde postepowanie egzekucyjne jest na 100% w bazie MIG-BR czy jest
    to tez kwestia szczescia? Ostatnio znajomy ktory byl w niemal analogicznej
    sytuacji i rat jakichs tam nie splacal od ponad roku mial komornika (no, ale
    on faktycznie mial w nosie bank), dostal leasing bez problemu (z tym ze nie
    splacal nie w BPH tylko Multibanku bodajze)
    Czy w wypadku kiedy nawet zaplace to co mam faktycznie do zaplacenia a w
    pozostalej czesci wniose powodztwo przeciwegzekucyjne co do kwoty ktora jest
    przedmiotem egzekucji a ktora juz zaplacilem, to po splacie i tak nie mam
    szans na ten kredyt?
    A podobno istnieje mozliwosc "zatarcia" / wykreslenia danych w BIK (nie wiem
    jak z MIG-BR). To jest czasowe (5 l i 2l). Czy te informacje o mnie sa
    bezwarunkowo przetwarzane czy tez jest jakas mozliwosc ze na wniosek
    wierzyciela znikna bez sladu?

    Pomijam juz fakt ze jest sporna naleznosc w czesci a tego juz te bazy pewnie
    nie opisuja, stawiajac mnie w gorszej sytuacji niz jest faktyczna...

    > BIK i zobac jak to wygąda lub idź na waleta.

    Tzn.? Czyli jednak jest jakas mozliwosc ze z jakichs powodow "jeszcze"mnie w
    tych bazach nie ma? (bankowy tytul egz z czerwca, egz z pazdziernika)?

    pzdr