  • Data: 2003-04-26 09:17:33
    Temat: Re: KKx2 + Carrefour
    Od: "Waldemar Godel" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Mucha" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b8aph0$nei$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Kilka razy palacilem dwoma kartami w media markt, ale ze w Carrefourze
    takei
    > jaj robia to niewiedzialem, a ostanio mnie korcilo zeby taki numer z dwoma
    > kartami strzelic w Krakowie

    Jest smieszniej w Office Depot - odmawiaja doplacenia gotowka
    do platnosci karta... Jak sie postawilem ze w takim razie nie wezme
    (co tam postawilem - po prostu nie bylo tyle na koncie) to
    mieli konsternacje, bo kupowalem sprzet za 16 tysiecy, specjalnie
    dla mnie zamowiony. Sam pan kierownik, po prawie 20-minutowych
    konsultacjach z warsiawka laskawie wyrazil zgode, a i tak osobiscie
    musialem pokazac kasjerce jak wbic mieszana platnosc...
    Eeeeuuuuroooooopa, panie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org