eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: KREDYT MIESZKANIOWY W ge MONEY BANK › Re: KREDYT MIESZKANIOWY W ge MONEY BANK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KREDYT MIESZKANIOWY W ge MONEY BANK
    Date: Tue, 11 Jul 2006 21:39:24 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <e915qc$nb1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: px82.internetdsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1152653964 23905 172.20.26.239 (11 Jul 2006 21:39:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jul 2006 21:39:24 +0000 (UTC)
    X-User: robert.5055
    X-Forwarded-For: 172.20.6.161
    X-Remote-IP: px82.internetdsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:390627
    [ ukryj nagłówki ]

    p...@w...pl napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy ktos skorzystal z kredytu mieszkaniowego w GE Money bank?

    Korzystam. Sam etap przydzielania kredytu, umowa, pierwsza wyplata zostala
    zalatwiona w miare szybko (2 tygodnie - ale to byl grudzien 2005).
    Rowniez spread mam zerowy, bo udalo sie wejsc w splaty po kursie srednim.

    Niestety jest duzo innych drobiazgow podczas obslugi kredytu, ktore wkurzaja
    na maksa:
    - przy splacie w kursie srednim nie mozna korzystac z polecenia zaplaty i
    musze pamietac o kazdej splacie sam, pomimo ze sami zachecali do PM
    - bank zawsze pobiera wg kursu z okreslonego dnia w umowie np. 30-go kazdego
    miesiaca. Jesli jest dzien wolny to trzeba pilnowac nastepny dzien roboczy,
    - nie ma podgladu harmonogramu przez internet. Wszystkie wyciagi przechodza
    poczta, listem zwyklym. Po wyplacie raty trzeba dzwonic i pytac sie o wysokosc
    raty w nastepnym cyklu rozliczeniowym, bo harmonogram przychodzi z
    opoznieniem. Szkoda kasy na te znaczki,
    - powiadomienia smsem sa o kant kuli rozbic. Owszem przychodza, ale tylko
    jesli jest niesplacone zadluzenie, a nie mozna otrzymac info o wysokosci raty,
    kursie etc.
    - harmonogram pomimo zapewnien konsultanta, ze bedzie zawieral prowizje od
    zmiany umowy, nie zawieral doliczonej prowizji, co skonczylo sie zadluzeniem
    splaty o 50 CHF. Reklamacja zostala uznana po odsluchaniu tasmy, ale niesmak
    pozostal,
    - odpowiedzi na reklamacje przychodza listem poleconym, pomimo zgody na
    wysylanie emaili i zlozenia reklamacji emailem,
    - nie ma zadnych informacji na temat kiedy zostanie wprowadzone PZ dla kursu
    sredniego, podglad przez internet etc. - bank chyba lubi odbierac telefony i
    drukowac setki stron papieru

    Ogolnie jest OK, ale jest miejsce do poprawy, aby obsluga doszla do
    europejskiego poziomu. Reczne splaty przez kolejnych x lat doprowadza mnie do
    szalu, jesli nie zmienie wczesniej banku.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1