-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: KREDYT MIESZKANIOWY W ge MONEY BANK
Date: Tue, 11 Jul 2006 21:39:24 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 39
Message-ID: <e915qc$nb1$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: px82.internetdsl.tpnet.pl
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1152653964 23905 172.20.26.239 (11 Jul 2006 21:39:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jul 2006 21:39:24 +0000 (UTC)
X-User: robert.5055
X-Forwarded-For: 172.20.6.161
X-Remote-IP: px82.internetdsl.tpnet.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:390627
[ ukryj nagłówki ]p...@w...pl napisał(a):
> Witam,
>
> czy ktos skorzystal z kredytu mieszkaniowego w GE Money bank?
Korzystam. Sam etap przydzielania kredytu, umowa, pierwsza wyplata zostala
zalatwiona w miare szybko (2 tygodnie - ale to byl grudzien 2005).
Rowniez spread mam zerowy, bo udalo sie wejsc w splaty po kursie srednim.
Niestety jest duzo innych drobiazgow podczas obslugi kredytu, ktore wkurzaja
na maksa:
- przy splacie w kursie srednim nie mozna korzystac z polecenia zaplaty i
musze pamietac o kazdej splacie sam, pomimo ze sami zachecali do PM
- bank zawsze pobiera wg kursu z okreslonego dnia w umowie np. 30-go kazdego
miesiaca. Jesli jest dzien wolny to trzeba pilnowac nastepny dzien roboczy,
- nie ma podgladu harmonogramu przez internet. Wszystkie wyciagi przechodza
poczta, listem zwyklym. Po wyplacie raty trzeba dzwonic i pytac sie o wysokosc
raty w nastepnym cyklu rozliczeniowym, bo harmonogram przychodzi z
opoznieniem. Szkoda kasy na te znaczki,
- powiadomienia smsem sa o kant kuli rozbic. Owszem przychodza, ale tylko
jesli jest niesplacone zadluzenie, a nie mozna otrzymac info o wysokosci raty,
kursie etc.
- harmonogram pomimo zapewnien konsultanta, ze bedzie zawieral prowizje od
zmiany umowy, nie zawieral doliczonej prowizji, co skonczylo sie zadluzeniem
splaty o 50 CHF. Reklamacja zostala uznana po odsluchaniu tasmy, ale niesmak
pozostal,
- odpowiedzi na reklamacje przychodza listem poleconym, pomimo zgody na
wysylanie emaili i zlozenia reklamacji emailem,
- nie ma zadnych informacji na temat kiedy zostanie wprowadzone PZ dla kursu
sredniego, podglad przez internet etc. - bank chyba lubi odbierac telefony i
drukowac setki stron papieru
Ogolnie jest OK, ale jest miejsce do poprawy, aby obsluga doszla do
europejskiego poziomu. Reczne splaty przez kolejnych x lat doprowadza mnie do
szalu, jesli nie zmienie wczesniej banku.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 11.07.06 21:42 - Robert -
- 27.02.09 21:49 magrap
- 27.02.09 21:52 magrap
- 28.02.09 10:27 kashmiri
- 28.02.09 10:29 kashmiri
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego