  • Data: 2003-12-28 11:24:46
    Temat: Re: KTOŚ KORZYSTA Z MOJEJ KARTY !!!
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:

    > Zly przyklad na zly przyklad. W jaki to sposob udowodnic, ze karta
    > byla zle zabezpieczona??

    Nie o kartę tu chodzi a o bankomat: źle zabezpieczony, ktoś do niego
    włamał się i umieścił swoje urządzenie...

    > Czy ktos cos zapisanego na karcie zlamal??

    Nie, ale podejrzano PIN za pomocą prymitywnej kamerki zamontowanej na
    bankomacie... Wypłacając pieniądze można oczekiwać braku takich
    "niespodzianek"

    > A moze do kazdej karty dodawac straznika??
    > Jesli juz, to zle zabezpieczony bankomat.

    No i o tym właśnie mowa - czytaj ze zrozumieniem...

    > Ale z kolei - nadzor calodobowy nad bankomatem?? Niby mozna - ale
    > bez sensu - nadzorca musialby kazdemu patrzec na rece - i co??

    Niech bank tak kontruuje bankomaty, aby takie przekręty nie miały
    miejsca...

    > PS Jak tam teraz moje kodowanie?? Ja Twoje polskie litery widze.

    Teraz dobrze...
    :))

    --
    Veil of Maya