  • Data: 2013-03-10 16:44:05
    Temat: Re: Kant w kantorze w Aliorze
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie wiedziałeś że spready zawsze się rozszerzają w weekend kiedy forex jest
    > nieczynny?

    Widzę, że 9-10.02 to jest wyjątkowe "rozszerzenie" spreadu. Nie co weekendowe.

    Przy okazji kursów walut w kantorze.
    Przepytałem infolinię i pracownika oddziału w związku z przeliczaniem walut przy
    korzystaniu z kart kantorowych. Oboje zgodnie powiedzieli, że jeżeli mam na
    przykład kartę w EUR, a dokonuje transakcji w innej walucie, to kurs po jakim
    jest to przeliczane jest kursem walut mastercarda, który jest całkiem niezły.
    Sprawdziłem "organoleptycznie". To co mówią w Aliorze to nieprawda. Różnica w
    kursie wynosi około 5%, więc takie operacje raczej się nie opłacają.
    Prawdopodobnie do przeliczenia walut używany jest kurs walut banku Alior.
    Czyli nie opłaca się płacić kartą podpięta do rachunku w USD w innej walucie,
    choćby złotówkach. Lepiej te USD sprzedać w Kantorze i wybrać złotówki. Będzie
    znacznie lepszy kurs.

    MichalL