  • Data: 2003-03-27 08:59:26
    Temat: Re: Kapitalizacja odsetek - pytanie
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <v...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>
    > To ja spytam dalej - jeśli o godzinie 0:0 mam na końcie 10000 zł i o 18:0
    > przeleję na inny rachunek to jakie jest saldo z tego dnia ?
    > W skrócie jakie jest ziarno czasowe liczenia salda dziennego ?
    >
    > Wiem - myślenie a'la Grobelny ale cuż ... :)

    radio dzis podalo ze Grobelny jest niewinny bo nie mozna znalezc dowodow
    winy :-))
    co do czasu - za dzien zaliczony uwaza sie na ogol saldo ktore przekracza
    polnoc /zmiana dat/. W praktyce moze decydowac saldo podczas przebiegu
    programu liczacego odsetki - ale to dotyczy jedynie tego ostatniego dnia
    okresu obliczeniowego. Np w Inteligo SMS z odsetkami przychodzi o 1 w nocy
    ale moze licza sie odsetki od operacji z wczorajsza data ksiegowania.

    Jedno na razie jest jasne - do liczenia uzywa sie daty ksiegowania a nie
    czasu, czyli godziny
    *** blad ***