  • Data: 2004-07-20 19:27:09
    Temat: Re: Karol, wysylales do mnie cos? [celowo nie na priv]
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio:

    > Tiaaa ... te wirusy to jajcarze jakich mało ... Hece sobie
    > robiąpodstawiając w miejsce nadawcy dowolny mail ...
    > Boki zrywać ... To wir ...
    >
    > http://mks.com.pl/ - poczytaj

    tak myślałem, ale wyjątkowo mnie zastanowiło zestawienie: mój adres e-mail
    z jakiego pisze na pbb, przycięte nazwisko innego użytkownika pbb, literki
    "pbb" w adresie po przycietym nazwisku, oraz rozszerzenie po @ dokładnie
    takie jakiego używa osoba, której nazwisko przycieto/użyto...

    ale jak napisałem, i tak było proste do weryfikacji, nawet bez programu
    antyspam czy antywir.
    za zaśmiecanie grupy przepraszam

    zbyszko janke