eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Kredytowa ING - limity dzienne, pin, chip i inne pytania › Re: Karta Kredytowa ING - limity dzienne, pin, chip i inne pytania
  • Data: 2009-01-05 02:20:17
    Temat: Re: Karta Kredytowa ING - limity dzienne, pin, chip i inne pytania
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przeglądałem ofertę kart kredytowych różnych banków i jedną z bardziej
    > interesujących (wg moich kryteriów) jest właśnie ING (MC/VISA).

    w ING jest fatalny podgląd online do KK. Transakcje (blokady) pojawiają sie
    po ok 3 dniach. Podobnie splaty salda KK nawet z rachunku tego ING (konto
    Direct). Nie wiem czy limit jest korygowany w czasie rzeczywistym czy też po
    2-3 dniach od transakcji - co byłoby fatalne. Właśnie mam takąKK MC ING i
    zastanawiam sie czy nie zrezygnować (karta dodatkowa).