  • Data: 2006-08-29 19:26:11
    Temat: Re: Karta Prepaid alee.
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może - to chyba kluczowe słowo.
    > Jeśli uważasz że allekarta i money pl to prepaidy, to praktycznie
    > wszystkie debetówki do konta w Polsce według ciebie to pre-paid? (delfin
    > do ekonta, maestro w Pekaosa, albo guzik w Inteligo) No i kiedy
    > przestają być prepaidami? Jak do konta moneypl przyznają mi kredyt
    > odnawialny to karta zmieni swoje EGO? Stanie się? no własnie czym, skoro
    > w/g ciebie debetówki to prepaid to czym sie stanie? Raczej nie
    > kredytówką, chociaż w/g Twojej definicji ... może..
    > Arek

    no to moze nalezaloby poinformowac bank, oni ja reklamuja jako karte
    pre-paid... ;-)

    oczywiscie jest na niej imie i nazwisko posiadacza i jest podpieta do
    konta, aby ja otrzymac nalezy podpisac umowe

    jezeli karta platnicza mialaby byc traktowana analogicznie jak telefon
    komorkowy pre-paid (kupujesz i gadasz) to ww. pre-paidem faktycznie nie jest

    pozdr.
    RobertS