  • Data: 2009-05-02 21:07:03
    Temat: Re: Karta bez limitów
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3k54zqm7f.fsf@intrepid.localdomain...

    > To inna sprawa, zwlaszcza jesli "egzekucja" nie jest dla klienta bardzo
    > wielkim problemem.

    A to fakt, to jest aż śmieszne jak ludzie potrafią się przerazić na dźwięk
    słów typu egzekucja, sąd, komornik. Co ONI zrobili z tego społeczeństwa. ;-)

    W sumie zadziwia mnie, że mimo dziesiątek używanych kart i już tysięcy
    transakcji (także w różnych dziwnych miejscach, także internetowych, także
    telefonicznych) nigdy ale to nigdy nie trafił mi się żaden fraud na tych
    kartach. Zobaczymy jak będę gadał gdy mi się wreszcie kiedyś trafi. :)