    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta chipowa bez paska magnetycznego
    Date: Mon, 28 Sep 2009 21:10:35 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:h9qunm$9m6$1@inews.gazeta.pl

    > No właśnie. :) A prawa kto tworzy? Społeczeństwo poprzez swych wybrańców.
    :)

    Ja tej chołoty nie wybierałem więc ręce mam czyste.

    > Bo i jak się nie zgodzić? :) Tylko głupiec nie pije lub
    > zostawia samochód tylko dlatego, że jest ,,po kielichu''. :)
    > Wiem, bo właśnie z tego powodu jestem zwany głupcem.

    No to fajnych masz znajomych/rodzinę jeżeli nazywają głupcem kogoś kto mówi
    NIE jeździe na bańce.

    > Ja tyle mam. :) Jeszcze ani razu nie było więcej na wskaźnikach
    policyjnych.

    Mam podobnie :)

    > To byłoby dobre. :)
    > Ale ja bym kierował do takich prac każdego -- pracowitego czy
    bezrobornego. :)

    > Prawko -- tak, ale % -- nie. :)

    Czyli co? - prace społeczne? OK. Podpisuje się pod tym.

    > A będą na pewno niemal wszyscy. :)

    Chyba przesadzasz :) - poważnie.

    > Kosztowną. A czy absurdalną? Dlaczego? Przecież tacy ludzie usiłują :)
    popełnić przestępstwo.

    I jedno i drugie. IMHO w więzeniach powinni siedzieć ludzi mający na koncie
    ciężkie wyroki - morderstwa, ciężkie pobicia itp.
    Za drobne kradzieże, jazdę na bani można karać inaczej i co najważniejsze
    taniej na czym chyba zależy większości ludzi, którzy płacą podatki.

    > Już pisałem.

    A ja podpisałem się pod tym co zaproponowałeś - prace społeczne!

    > Czyli nie jesteś świrem? ;)

    A cholera wie co w mojej głowie tak naprawdę siedzi ;)

    > I wyszło szydełko z woreczka robaczkowego. ;) Kawka!!! Niemiszki popijają
    kawę!!!

    :)

    > Tymczasem podchmieleni Polacy stale powtarzają jakieś dziwne wieści:
    Niemcy
    > piją dużo piwa i są mądrzy!!! [więc my też chcemy pić, aby im dorównać]

    Bo piją dużo piwa (statystycznie im jednak spożycie spadło) a co do
    mądrości? - hmm nie mi to oceniać