    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta chipowa bez paska magnetycznego
    Date: Mon, 28 Sep 2009 23:49:33 +0200

    "Valdi.Pavlack" h9r0ho$il6$...@n...interia.pl

    > :)

    > Ja tej chołoty nie wybierałem więc ręce mam czyste.

    Nigdy nie wybierałeś czy ostatnim razem, gdy były przedwczesne wybory? :)

    Ja uznałem, że nie będę wybierał kogoś, kto oficjalnie i publicznie
    nie da mi prawa do pracy i do założenia rodziny. :) Po co państwo,
    które nie daje mi kobiety do małżeństwa? :) Kobieta to podstawa
    wszelkiego życia -- i biologicznego, i każdego innego. Od kobiety
    zaczyna się jakiekolwiek życie, jakakolwiek kultura, jakikolwiek
    dom, jakakolwiek praca, jakakolwiek twórczość tak zwana...

    A ja żyję sam, bo tak chce Kościół JPII, a władza ,,cywilna'' boi
    się tegoż Kościoła -- parodii prawdziwego Kościoła.

    > No to fajnych masz znajomych/rodzinę jeżeli nazywają głupcem
    > kogoś kto mówi NIE jeździe na bańce.

    A ileż awantur jest koło mówienia prawdy typu:

    -- jazda w stanie skutkuje tragediami
    -- palenie papierosów zabija
    -- otyłość nie sprzyja zdrowiu

    Tłumaczę matce, że w mieszkaniu córki jest dym papierosowym,
    a matka mi na to, żebym jej nie denerwował, bo ona ma chore serce. :)

    Córka ,,paliła'' papierosy tak, jak się pali kadzidło. :)
    Dlaczego? Bo już nie mogła wciągać dymu (miała rozwalone
    oskrzela i tchawicę) ale nie mogła zrezygnować z palenia,
    gdyż prawdziwa kobieta musi palić!!!

    Dowiedziałem się, że właśnie ten dym jest szkodliwy.
    Ten, który idzie w płuca, jest filtrowany.

    Rok temu odwiedzałem matkę w mieszkaniu córki i przebywałem tam codziennie
    około 2 godzin. Od tamtej pory mam coraz większe problemy z oddychaniem,
    a niedawno dowiedziałem się o tym, że mam prawdopodobnie astmę...
    Mam za sobą 3 ataki. W tym dwa takie, z których podniosłem się jakimś
    cudem, bo byłem nieprzytomny -- za pierwszym razem około 1 dnia, za
    drugim -- dwa dni...

    W czasie, gdy miałem te pady, leczyłem oskrzela.
    Trzeci pad miałem chyba w sobotę i nie straciłem do końca przytomności.

    Ale ja -- jestem głupi i nienawidzę rodziców!!!

    A ci, którzy kadzą (dosłownie i przenośni) są i mądrzy, i dobrzy, i pracowici, i
    prawdziwi...

    Nie mówiłem lekarzom o dwóch pierwszych padach -- kto by mi uwierzył. :)
    Ponieważ to pierwsze w moim życiu takie napady -- nie miałem pojęcia o tym, co mi
    jest.

    Ale trochę się wygadałem.

    -- Nie schudł pan ostatnio?
    -- Schudłem około 3 kilogramów.
    -- W jakim czasie?
    -- W trzy dni. Dziś ważyłem 68.8 kg a ostatnie ważenie jakie pamiętam to 72 kg.
    Zwykle wazę się codziennie, ale teraz...

    Pomyślałem sobie -- kłamać nie mogę, ale i mówić tego, co zostanie uznane
    za fantazjowanie -- nie warto. Rodzice mieszkają 400 metrów stąd. Gdy nie
    pojawiłem się u nich, a bywam tam codziennie, o ile gdzieś nie wyjadę, nie
    zainteresowali się tym, co się stało. Mógłby zdechnąć tutaj i pewnie nikt
    by się tym nie zainteresował do czasu, gdy z mieszkania zacząłby wydobywać
    się odór rozkładanego ciała -- świątyni ducha świętego. Tym bardziej jest
    to smutne, że miałem dwa takie napady w ciągu krótkiego czasu -- w obu
    przypadkach rodzice nie zainteresowali się moją nieobecnością. Drugim
    razem były to dwa dni pod rząd.

    Ale do kościoła matka chodzi. Ojciec chyba też. :)

    > Czyli co? - prace społeczne? OK. Podpisuje się pod tym.

    Ja też. Ale dla każdego -- robotnego czy nierobotnego. :)

    > Chyba przesadzasz :) - poważnie.

    Kiedyś zgubiłem prawo jazdy. Gdy starałem się o wtórnik, dowiedziałem się,
    że każdy wyrabia wtórnik, aby jeździć na oryginale, gdy prawko zostanie
    zatrzymane. Były to czasu PRLi, bez ,,centralnego'' komputera, ale mentalność
    ludzka od tamtej pory jedynie popsuła się. :)

    Ja zgubiłem naprawdę. :) Ale zomowcy (nie wiem, dlaczego trzeba to było
    załatwiać u zomowców) nie wierzyli mi. :) W ogóle niewielu ludzi mi
    wierzy, więc uważam, że abstynenci mają krucho. :)

    > I jedno i drugie. IMHO w więzeniach powinni siedzieć ludzi mający na koncie
    > ciężkie wyroki - morderstwa, ciężkie pobicia itp.

    Rozjechanie pieszych to nie jest ciężkie przestępstwo?
    A do czego zmierza jazda po pijaku?

    > Za drobne kradzieże, jazdę na bani można karać inaczej i co najważniejsze
    > taniej na czym chyba zależy większości ludzi, którzy płacą podatki.

    Za drobne kradzieże -- tak.

    > A ja podpisałem się pod tym co zaproponowałeś - prace społeczne!

    Dla każdego? Dla ministra też? :)

    > A cholera wie co w mojej głowie tak naprawdę siedzi ;)

    Skoro nie masz złudzeń, co do moralności Polaków, to chyba świrem nie jesteś. :)

    > :)

    > Bo piją dużo piwa (statystycznie im jednak spożycie spadło) a co do
    > mądrości? - hmm nie mi to oceniać

    Ponoć w piwie są bardzo daleko od czołówek. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'