  • Data: 2020-04-28 23:50:15
    Temat: Re: Karta debetowa uszkodzona?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-28 o 17:29, d...@g...com pisze:

    > Być może jest tak, jak napisałeś. Paragonu nie wziąłem, więc nie wiem, co jest/było
    na paragonie. Kwota nieco ponad 100 zł była na dystrybutorze. Na razie mam blokadę na
    rachunku karty na równe 100 zł.
    > Być może to przypadek, że akurat karta przestała działać bezpośrednio po tym
    tankowaniu na stacji eMila. Być może faktycznie winny był terminal w Tesco. Tylko czy
    zbliżeniowo terminal jest w stanie popsuć kartę? Pierwsza próba (nieudana zresztą) w
    terminalu w Tesco była zbliżeniowa. Pierwsza próba dała komunikat "odmowa". Potem
    były jeszcze chyba 3-4 nieudane próby (chip, pasek na tym samym i drugim terminalu),
    w tym z zawieszeniem terminala.

    3 nieudane próby blokują kartę.
    Trzeba było dopłacić gotówkę te 3 grosze.