  • Data: 2009-09-17 07:51:48
    Temat: Re: Karta kredytowa Polbanku
    Od: "molikaf" <s_beata@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam kartę z Polbanku, wybrałam ją ze względu na najtańszy kredyt na rynku.
    Ale ostrzegam, trzeba uważać na inne sprawy:
    - nie wierzcie pracującym w placówkach w Polbanku - nie znają się na ofercie banku,
    wszystko (regulaminy, cenniki) czytajcie dokładnie w necie (np. w placówce
    powiedziano mi że na KK praktyczną nie ma zwrotu za transakcję, w rzeczywistości jest
    0,5%)
    - nie myślcie, że jeśli podpisaliście na wniosku, że do czegoś nie przystępujecie
    (np. pakiet SMS), to macie spokój - upewnijcie się do dwóch miesięcy po podpisaniu
    wniosku, że nie macie aktywnych usług, za które nie chcecie płacić (teraz wygląda to
    tak, że przez pierwsze trzy miesiące usługi dodatkowe są bezpłatne, od czwartego
    naliczają - żeby nie płacić trzeba zrezygnować 30 dni przed upłynięciem trzech
    miesięcy od podpisania umowy o kartę)

    Podsumowując: Polecam tą kartę ale tylko tym, którzy potrafią wyłapywać kruczki w
    umowach i w odpowiednim czasie zlecić dyspozycję. Zapominalskim, nie czytającym umów,
    zdecydowanie odradzam - będziecie się niepotrzebnie denerwować i płacić dodatkowe
    opłaty.