  • Data: 2007-01-24 20:29:30
    Temat: Re: Karta kredytowa a debetowka
    Od: robbi <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    gg napisał(a):

    > Będę prawdopopdobnie brał kredyt hipoteczny w BPH i dowiedziałem się że
    > jak wezmę ich KK to prowizja za udzielenie kredytu hipotecznego z 2400zł
    > zmniejszy mi się do 1200 zł więc ja, zagorzały wróg KK, raczej ją
    > wezmę... na okres obowiązkowy czyli rok lub 2.

    Uwazaj!
    Kolega bral kredyt w BPH i tez dal sie namowic na ich karte kredytowa
    (do tego momentu nie posiadal takiego wynalazku).

    W miedzy czasie developer przesunal termin oddania mieszkania o 2
    miesiace - w zwiazku z tym kolega zwrocil sie do BPH zeby przesunac
    wyplate ostatniej transzy kredytu i termin rozpoczecia splaty calosci
    kredyty.

    Bank powiedzial OK - ale musza przeliczyc wszystko na nowo - kosztuje to
    tyle i tyle PLN - Kolega mowi OK.
    Po jakis 2 tygodniach dzwonia zeby dostarczyl ponownie zaswiadczenie o
    zarobkach. Na pytanie kolegi po jakiego *%uja im dokument ktory skladal
    przy ubieganiu o kredyt hipoteczny pan z BPH milo powiedzial iz - Ma Pan
    karte kredytowa (ta z BPH) i to zmusza nas do ponownego obliczenia Pana
    zdolnosci kredytowej...

    No i kolega ma zonka troche - bo jest w trakcie zmiany pracy (na lepiej
    platna) - i w zaswiadczeniu mu wpisza ze "pracownik jest w okresie
    wypowiedzenia". Jestem ciekaw jak to sie skonczy.

    Tak wiec uwaga na BPH (zreszta ile razu juz to sie na tej grupie
    pojawialo ;>)

    --
    pzdr
    robbi