  • Data: 2008-10-05 13:32:00
    Temat: Re: Karta kredytowa a kredyt hipoteczny
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 05 Oct 2008 15:02:59 +0200, Radek Wroclawski wrote:

    > i co będą czekać nawet do 2 miesięcy jak ktoś zamknie konto?

    Niektóre banki wydają takie zaświadczenia praktycznie od razu po spłacie
    karty. A np. mBank wystawia pismo o mniej więcej takiej treści:

    "mBank zaświadcza, że Marcin Mokrzycki wypowiedział umowę o kartę nr xxxx.
    Wstępne zamknięcie rachunku karty nastąpiło 31-12-2008 i jest nieodwołalne.
    Oznacza to, że jesli Klient chciałby ponownie posiadać kk mBanku, istnieje
    koniecznosc złozenia nowego wniosku.
    Całkowite zamknięcie rachunku karty nastąpi po wygenerowaniu trzech
    kolejnych pustych wyciagów. Całkowita spłata karty nastąpiła 30-11-2008."

    Gdy rozglądałem się za kh, to w mBanku powiedzieli mi, że dostarczenie
    potwierdzeń zamknięcia kart będzie warunkiem wypłaty pierwszej transzy.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki