  • Data: 2008-04-21 21:01:13
    Temat: Re: Karta kredytowa pod zastaw lokaty
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "facet" <z...@w...pl> wrote in message
    news:fuitm9$kuq$1@news.wp.pl...
    > Ktory bank przyznaje karte kredytowa pod zastaw lokaty? Po prostu pewnie
    > niedlugo bede zmienial prace i wyrabianie karty kredytowej na podstawie
    > zaswiadczenia o dochodach ma sredni sens, bo pozniej pewnie bede mial
    > jakas
    > umowe na okres probny i bank cofnie karte.

    Nic nie cofna, jak dasz zaswiadczenie i je sprawdza to dostaniesz karte i po
    sprawie. Ja tak samo jak pracowalem i mialem dobre zaswiadczenie zrobilem
    sobie karte z BZWBK a potem sie zwolnilem i wyjechalem do UK. Nikt niczego
    juz potem nie sprawdza jak regulujesz wszystko w terminie. Takze, szybko po
    zaswiadczenie i skladaj wniosek, jak beda go sprawdzac, to zebys nie byl na
    wypowiedzeniu.