eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta niespersonalizowana › Re: Karta niespersonalizowana
  • Data: 2007-11-17 22:28:10
    Temat: Re: Karta niespersonalizowana
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2007-11-17 16:31, Andrzej Kłos stwierdził, że:
    >> w razie wpadki (zagubienia/kradzieży) procedura zastrzegania
    >> (telefoniczna) jest bardziej upierdliwa: warto mieć gdzieś zapisany
    >> numer karty, personalia osoby, na którą była kupiona karta, i numer
    >> konta, do którego taka karta jest podpięta.
    >
    > Hmm. Jeśli jesteś jej posiadaczem i zastrzegasz, to wystarczy imię,
    > nazwisko oraz PESEL + kilka odpowiedzi na pytania weryfikacyjne (o ile
    > zastrzegasz ją w "swoim" banku).
    > Jeśli jesteś znalazcą - podajesz numer karty.
    > Co w tym upierdliwego?

    wKF: zastrzegałeś kiedyś kartę niespersonalizowaną? Bo ja tak. I co to
    jest "swój" bank? Jeżeli kupuję taką kartę, np. Podróżnika w ING to ten
    bank jest "swój" czy nie?

    andy_nek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1