  • Data: 2006-03-03 09:22:36
    Temat: Re: Karta przedplacona z usluga internetowa.
    Od: Miernik <m...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek <a...@p...pl> wrote:
    > Acha, wyglada ciekawie. Tylko nie wiem czy dokladnie napisalem chodzi
    > mi o karte przedplacona ale bez posiadanego rachunku w danym banku.

    Tak, w tych bankomatach można również sprawdzać saldo karty
    przedpłaconej nie posiadając rachunku. Dodam jeszcze że powinno dać się
    sprawdzać w wielu innych bankomaach obsługiwanych przez Polcard, m.in.
    bankomatach banków spółdzielczych i grup banków spółdzielczych, choć nie
    sprawdzałem. Tak więc warto sprawdzić jeśli ktoś ma w pobliżu:

    Bank Polskiej Spółdzielczości SA oraz zrzeszone banki spółdzielcze
    Spółdzielcza Grupa Bankowa
    Mazowiecki Bank Regionalny SA
    Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych SA
    Bank Gospodarstwa Krajowego

    > Czy faktycznie mozna miec bezplatny dostep przez www?

    Nie, dla kart przedpłaconych BZWBK nie ma żadnej możliwości sprawdzenia
    ich salda przez WWW. Natomiast jest taka możliwość dla Visa ekarta
    ING, którą również można płacić w Internecie.

    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en