  • Data: 2003-10-22 12:33:15
    Temat: Re: Karta wyłącznie bankomatowa
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To raczej żadna przypięta do konta... Kiedyś ktoś pisał,że nawet na
    > mbnankowej zrobił debet...

    Ja tam widzę tylko jeden sposób na zrobienie debetu na karcie typu
    mbank albo inteligo:
    - kupujemy coś w jakimś sklepie (zwykłym lub internetowym),
    - sklep ten bardzo leniwie rozlicza transakcję, np. przysyła jej
    rozliczenie po miesiącu czy dwóch (zdarzają się takie sytuacje,
    zwłaszcza przy kupowaniu przez internet - fakt, że rzadko)
    - blokada środków spada wcześniej
    - w chwili gdy przychodzi rozliczenie, zdążyliśmy już pieniądze wydać

    Są to przypadki egzotyczne wielce, nie ma się co przesadnie nimi
    przejmować.