  • Data: 2002-04-09 14:12:07
    Temat: Re: Karty
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałbym zapytać, co takiego
    > jest w tych "dobrych" kartach (płatniczych, kredytowych), że stają się
    > przedmiotem pożądania?

    Dobrze napisałeś- pożądanie, ładne obrazki na kartach ;-)

    > - Limity płatnicze? - nie co dzień kupuję towary za parę tysięcy.

    Oj żesz by Cię- w dobie oszczedzania na jedzenie taki z Ciebie burżuj ;-) ?

    > - Kredyty? - Owszem, spłacam jakiś kredyt, ale nie do tego stopnia, żeby
    > zadłużać się na spodnie, czy artykuły AGD, poza tym i tak mam możliwość
    > debetu.

    Broń Boże- kartę kredytową należy spłacać w całości i w terminie. Jak ktoś chce się
    zadłuzać, to są inne produkty bankowe :-))

    > - Odroczone terminy płatności? - Co z tego, jeśli utrzymanie karty kosztuje
    > przecież jakieś prowizje?

    Po to, żeby utrzymać płynność finansową np.

    > - Współpraca z "ręcznymi" czytnikami? - Dawno takiego nie widziałem w moim
    > mieście. Nie wszystkie zakupy robię kartą, trochę gotówki w portfelu
    > trzymam.

    Eee nosisz gotówkę w ilości większej niż 100zł i się tym chwalisz ;-)-wstyd, po to są
    karty i bankomaty ;-)

    > - Prowizje od transkacji za granicą? - Nie widziałem, żeby mnie na tym
    > jaskrawo oszukano.

    Oj przelicz, przeanalizuj i porównaj kursy, wtedy zobaczysz. Grosz do grosza...

    > Móglibyście mnie oświecić?

    No- spróbuj zapytać tych panów ;-)
    http://www.karty.3a.pl/
    http://www.karty.pl/

    Oni z pewnością połknęli bakcyla, a ja się zaraziłem. Niestety ;-)
    A tak serio, to jak na razie myślę i liczę. Wyszło mi, że potrzebuję banku do
    przelewów,
    konta głównego i czegoś awaryjnego dla wymienionych w egzemplarzach sztuk dwa (jedno
    zamknę jak mi się nordea wtrąci), co oczywiscie podbija mi ilość posiadanych kart.
    Oprócz
    tego z pbb wiem, że potrzeba mi MC i kredytowej VC oraz czegoś do bankomatów (w jak
    największej liczbie), więc sam rozumiesz jestem bez wyjścia i wpadłem po uszy ;-)
    Pewnie większość trzeźwo myślących hobbystów tak myśli.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

    PS
    Ale najważniejsza sztuka, to opłaty- trzeba tak lawirować, żeby za konta i karty nie
    płacić, a jak już to malutko i rezygnować z kart przed wznowieniem. Wtedy i klaserek
    pełny
    i owca cała ;-)