    From: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty Citi: BP i Plus
    Date: Thu, 9 Apr 2009 10:08:07 +0200

    Witam.

    > Zmieniać 'zwykłą' kartę gold na CitiPlus albo Citi-BP?

    Wcześniej miałem złotą Citi-PLUS, potem gdy po ponad 10 latach zrezygnowałem
    z PLUSA, zmieniłem na Citi-BP.
    Nie mam nic wspólnego z BP, nawet tam nie tankuję - wolę Carrefour, bo
    zawsze to 30gr/l taniej. A punkty sprzedaję za około 80-90% wartości. W
    ciągu roku nazbiera się tego ze 100PLN - wszystko tylko dzięki płaceniu tą
    kartą.
    Prócz tego mam BZWBK-Orange, którą płacę na zmianę z Citi-PLUS (zmiana co
    około 2 tygodnie), a punkty Profit opycham jako doładowania pomarańczowego
    pre-paida. Tego też się zbiera za około 100PLN rocznie.
    Policz ile wyjdzie u Ciebie i jeśli chcesz się w to bawić to zmieniaj...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret