  • Data: 2004-12-23 11:19:40
    Temat: Re: Karty Diners Club coraz szerzej akceptowane
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe kiedy bedzie tak jak w Kanadzie. To by bardzo zwiekszylo
    > akceptowalnosc ;)
    >
    > http://www.dinersclubnorthamerica.com/CA/en/en_home_
    flash.jhtml

    O qrde :). BTW, już było jakiś czas temu grupie AFAIR, że DC miał być
    włączony do MC zachowując rzecz jasna oddzielny brand. Ale wydawało mi
    się, że miało to być zrobione z punktu widzenia cardholdera poprzez
    pojawienie sie w miejscach akceptujących MC naklejek DC i tyle, a nie
    przez takie "combosy" ;-).

    Przemek