  • Data: 2003-06-26 16:34:39
    Temat: Re: Karty Maestro Pekao SA i stacje NESTE
    Od: "Danio" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message
    news:bdemdv$l6s$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wcale - facet pyta o bank z dużą siecią bankomatów, a Ty na to
    > "Multibank i podaj mój PESEL do konkursu" :-)))

    Nie wiedziałem że masz tak kiepskie poczucie humoru. Widziałem tu wiele
    postów znacznie bardziej spamerskich niż mój i nikt nie zwracał na nie
    uwagi.

    > No i co? Czy wątek jest o konkursach w Multi?

    Nie, ale odniosłem się w nim do postu, który napisałem chwilę wcześniej.
    Zresztą kiedyś było tu dużo o jakimś konkursie Citka - nikt wtedy nie robił
    z tego takiej sprawy jak Ty

    > A polecaj sobie - tylko popatrz czasem, jakie ktoś chce mieć kryteria.

    Na takiej samej zasadzie jak Ty poleciłaś kilka postów niżej Lukasa.

    > O to, to - a przy okazji taki mały spamik konkursowy też :-)

    No nie wiesz czasem. Widzę że nadal nie rozumiesz, więc wyjaśnię
    łopatologicznie: dostałem pocztą przesyłkę z Multi, która była ewidentnym
    sppamem pocztowym. Ponieważ jednak wielokrotnie pisano tu o zaletach Multi a
    ja się również do tego przyłożyłem, więc napisałem swój krótki post o
    konkursie. Jak widzę zresztą, nikt się nim nie przejął - no i dobra, nie
    pisałem po to, żeby ktoś rzeczywiście zgłosił się po mój PESEL.

    > Koleżanko :-) Luzik,luzikiem - ale Andrzej Buse nie śpi ;-)

    Nie wiedziałem, nie znam Cię osobiście a w Twoich postach nic nie wskazuje
    na Twoją płeć. Przyznasz że nick również niewiele mówi.
    Co do A. Buse (pracowałem kiedyś z Arturem Buse ;-) ) to już drżę ze
    strachu, normalnie boję się podejść do kompa, właściwie to mój brat to pisze
    pod moje dyktando.
    Dobrze że nie pisujesz np. na pl.rec.rowery - tam wysłałabyś pewnie w
    sieciowy niebyt 90% grupowiczów.

    Z mojej strony EOT, bo rzeczywiście przestaje być na temat.

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl