    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty dodatkowe do kart kredytowych BPH - pytanie o umow
    Date: Sun, 17 Oct 2004 19:44:22 +0200

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Jaką umowę? O kartę dodatkową? Jeśli tak, to nie ma takowej (wypełnia
    > się tylko wniosek).

    To ja się pytam jaką ;-)
    Bo na 0 801 65 27 82 o takiej gadają.

    > Kiedyś miałem ;) Po wymianie umów - nie ma już czegoś takiego.

    Skoro miałeś - to co w niej było?

    > Pewnie do niczego. Jeśli masz nową umowę do swojej "głównej", to
    > poczytaj o składaniu wniosków o karty.

    A o czym mam czytać? Bo w par. 2 pkt 2 pisze że mogę wnosić o wydanie - to
    wnosiłem..

    > Proszę:)

    Dziękuję - ale nie ma za co ;-)
    Zapomniałem dopisać że chodzi o posty z _użytecznymi_ wiadomościami.
    Besserwisserom dziękuję.

    Bogdan B.