  • Data: 2002-04-14 16:59:28
    Temat: Re: Karty [ilosc ;)]
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja ograniczylem swoj zestaw uzytkowy [taki jaki mam na co dzien przy
    sobie]
    > do 2 kart. MC LG do placenia i VE do bankomatow [takze ew. zabezpieczenie
    > gdyby MC mnie zawiodla, do tej pory jeszcze sie to nie zdarzylo :)]. W
    > przyszlym tygodniu VE zostanie zastapione VC z Multi [czekam na PIN].

    Karta bardzo fajna, a tempo wydawania wrecz ekspresowe ! Dostalem na trzeci
    dzien od zlozenia wniosku ! Podobno niedlugo (wg.zapewnien Multi) bedzie
    ubezpieczona - to juz bedzie pelnia szczescia. Szczegolnie jak ma sie linie
    kredytowa - in case of...

    > Duet mBank + Multi wydaje sie byc dla mnie wystarczajacy :).

    Dla mnie tez :-) Nawet nie wiem po co mam VE w mBanku, bo i tak lezy w domu,
    chyba ani razu nia nie placilem... Jak bedzie jeszcze KK EC/MC Citi, to tez
    chyba poprzestane na tych dwoch kontach + KK.
    A wtedy, to mozna wlasciwie sie ograniczyc tylko do dwoch kart (VC + KK MC)
    :-) W razie utraty nie trzeba obdzwaniac paru infolinii zeby to wszystko
    zastrzec...
    pzd