  • Data: 2009-06-16 21:44:03
    Temat: Re: Karty, karty, karty...
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa pisze:
    > Nie tylko u Ciebie. Z CitiGolda po dziewięciu miesiącach zaczęła
    > odłazić wierzchnia folia. Póki co, karta działa, więc jej nie "gubię",
    > by otrzymac nową. Amex Mille, mniej więcej w tym samym wieku, wytarły
    > się literki nazwiska, reszta w normie.

    Z mojego doświadczenia Goldy Millenium, Multi Gold oraz karty Citi
    (Silver BP) to najtrwalsze jakie miałem.

    Pozostałe to niestety porażka z Multi AQ na czele. Gorszy jest tylko
    ING, gdzie nadruk z farby zaczął schodzić jeszcze nim karty użyłem! (po
    wsadzeniu jej do portfela wyjąłem już częściowo bez farby), a po jednym
    przejechaniu kartą w terminalu wyglądała ona jakby nią ktoś przejechał
    po chodniku. Trochę mniej tandetna była MC Mistrzowska Millenium oraz
    "zwykła" Visa Multibanku.

    Niestety 3 letnie okresy ważności karty (albo 4 jak w PKO BP!) to
    porażka. Dobrze, że większość banków przy wymianie karty nie pobiera
    opłat (w przypadku KK, przynajmniej do niedawna). Dla mnie istotne jest
    aby bank w ogóle nie pobierał opłaty za duplikat, nawet gdy kartę
    zagubię lub mi ją ukradną (Citi). Niestety płacenie w takim przypadku
    np. 150-250 zł PLN za kawałek plastiku to złodziejstwo.

    --
    Mithos