eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEuronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)]
  • Data: 2003-01-13 16:32:14
    Temat: Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)]
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Twoj powod odrzucenia reklamacji doprowadzil mnie do ROTFL. Ze tez firmy
    > ubezpieczeniowe na to nie wpadly ;). Nie wyplacamy odszkodowac, bo pojdziemy
    > z torbami.
    > Wydaje mi sie, ze karty platnicze funkcjonuja na tyle dlugo w Polsce, ze nie
    > nalezy juz uzalac sie nad firmami uczestniczacymi w obrocie kartowym. W
    > przypadku wadliwej obslugi transakcji zawsze ktos jest za to odpowiedzialny
    > [akceptant, centrum autoryzacyjne, wydawca, organizacja, + jeszcze kilka
    > innych firm - lacznosc, konwojowanie gotowki itp]. I wlasnie firma ktora
    > zawalila sprawe powinna poniesc konsekwencje swoich dzialan, lub ich braku
    > [np. brak gotowki w bankomacie].

    Słuchaj to, że powinno tak być jest jasne jak słońce! Ja stwierdzam
    rzeczywistość jaka panuje jeżeli chodzi o bankomaty i POS-y.
    Dodatkowo VISA International zachowuje się jak monopolista. Np.Czas
    rozpatrzenia reklamacji do 180 dni. Ja znam przypadki np. moich znajomych,
    którym bankomat nie wydał środków a reklamacja została odrzucona po 175 dniach
    oczekiwania. I nawet opdwołanie do wszystkich świętych nie pomoże. Może proces
    cywilny, chociaż wątpię, bo pojęcie sądów o zaawansowanych technologich jest
    jakie jest...

    cześć

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1