eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
  • Data: 2012-08-09 03:46:08
    Temat: Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > E tam, dlaczego to ma być bezpłatne? Bezpłatne jest czatowanie,
    > > audio-czatowa nie i wideo-czatowanie, po co mieliby jeszcze płacić
    > > za telefoniczną gadatliwość klientów? No, prawie bezpłatne.
    >
    > Dlatego, że płacić powinien ten, kto popełnił błąd.
    > Jeśli zatem klient został jakoś poszkodowany przez
    > bank -- płacić za zgłoszenie szkody powinien bank,
    > nie klient. Co więcej -- klientowi coś należy się
    > za fatygę zgłoszenia błędu. Na przykład 5% wartości
    > szkody.

    Ha, żebyż infolinia służyła wyłącznie do składania reklamacji... Nic nie
    stoi na przeszkodzie żądania zwrotu opłaty za rozmowę, w przypadku uznania
    reklamacji - takie coś raz mi się udało w moim ulubionym banku do bicia
    - BePeHahaha, rozmowa trwała 30 minut, z czego 15 "kąsultant" poświęcił
    na dokształcanie...

    Ale faktycznie, gdyby to bank płacił za rozmowę, wtedy może byłoby mniej
    tych "proszę czekać, robię to i to", albo "dziękuję za cierpliwe
    oczekiwanie"...

    Z drugiej strony stare jest płatne, a nowe [kanały komunikacyjne] już mniej
    lub wcale.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1