eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKiedy banki informuja US o duzych przelewach z zagranicy / krajowych?Re: Kiedy banki informuja US o duzych przelewach z zagranicy / krajowych?
  • Data: 2007-06-17 21:44:50
    Temat: Re: Kiedy banki informuja US o duzych przelewach z zagranicy / krajowych?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    From: "Fenix" <f...@w...data.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Sent: Sunday, June 17, 2007 11:30 PM
    Subject: Re: Kiedy banki informuja US o duzych przelewach z zagranicy /
    krajowych?

    > Moneybookers ma zawsze ta sama stawke, okolo 7zl bez wzgledu na kwote
    > przelewu.

    Jeżeli tak jest, to obawiam się, że może temu towarzyszyć jakieś "przymusowe
    przewalutowanie" albo "dziwne kursy" względnie "długie terminy"... No chyba
    że możesz przyjąć przekaz w walucie źródłowej, to wtedy byłaby to ciekawa
    opcja, o której nie wiedziałem. Ale i tak szybko nie wykorzystam, bo jak już
    coś to ja głównie euro, a to mam za darmo do PL. Choć dla innych walut typu
    NOK, może to być dobry pomysł, bo w NOK/SEK itp rachunek tylko w Nordei
    chyba obecnie, a tam jak za Króla Ćwieczka - opłata za przelewy
    przychodzące.

    marekz