  • Data: 2005-04-20 19:51:34
    Temat: Re: Kiedy "chodzą" przelewy?
    Od: "OliP" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miroo <m...@R...o2.pl> napisał:
    > Puściłem przelew z Pekao do Kredyt Banku (drogą elektroniczną) w
    > piątek. W piątek było święto - mogły im komputery nie działać :> ale
    > myślałem że w sobotę przelew się pojawi. Gdzie tam. No dobra. Pewnie
    > będzie
    > w poniedziałek... Nie ma. Ile czasu u diabła mogą iść przelewy
    > z banku do banku?! Czy to ktoś w banku musi przyjść o 8 do pracy
    > i klepnąć enter na każdym przelewie żeby go zatwierdzić?
    > Powiedzcie proszę, kiedy są przesyłane przelewy międzybankowe?
    > I wyjaśnijcie dlaczego przelew z piątku mógłby się jeszcze nie
> [...]

    Może by tak wreszcie ktoś się pokusił o zebranie, opracowanie i jasne
    przedstawienie zależności pomiędzy sesjami różnych banków a sesjami
    ELIXIR-owskimi? Chyba to nie takie trudne, szczególnie dla osób siedzących
    w tzw. branży i lubujących się w tej tematyce?

    A wówczas to tylko link podrzucić i już mamy sporo luźniej na tej
    grupie...

    Pozdr. dla wszystkich latających między sesjami!

    OliP