    From: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Date: Fri, 13 Apr 2012 21:13:22 +0200

    > Jest to co najwyżej świadectwo, że masz słabo rozwiniętą zdolność
    > logicznego
    > rozumowania.

    Ja nie wiem kurna Jasiek co ty masz za problem. Chcesz świadectw, to wejdź
    sobie na stronę:

    http://www.egzorcyzmy.katolik.pl/index.php?option=co
    m_content&view=article&id=256

    ... tam jest lista egzorcystów. Jak jestes ciekawy to umów się z księdzem na
    spotkanie, być może pozwoli ci uczestniczyć w obrzędzie modlitwy nad
    opętanym (nie wiem jakie są procedury, i czy istnieje taka możliwość, ale
    może jest szansa).

    Ja osobiście nie mam takiej potrzeby, powiem więcej - nawet bardzo boję się
    takiej bezpośredniej konfrontacji z szatanem bo wiem, że ten starł by mnie
    na proch....

    Niepublikowany wywiad z Cejrowskim dla "Newsweeka"
    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/_niepublikowa
    ny_wywiad_z_cejrowskim_dla_newsweeka_19737

    "[...] WC: Nie. I codziennie odmawiam modlitwę z egzorcyzmem do św. Michała
    Archanioła, aby mnie ustrzegł od demonów. Mam wujaszka egzorcystę i raz w
    życiu byłem u niego w gabinecie. Nigdy więcej nie chcę tam pójść.[...]".

    Spotkanie z egzorcystą- ks. Piotr Glas.mpg
    http://www.youtube.com/watch?v=IeTkJQQgYag

    2012-04-02 kazanie - ks. Piotr Natanek
    http://gloria.tv/?media=274472

    Endriu