  • Data: 2009-10-21 07:53:44
    Temat: Re: Kiedy zwrot nadpłaty po redukcji za PGE?
    Od: KonKomp <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wicik wrote:
    > Poczytaj prospekt lub choćby wyciągi z niego
    > http://bossa.pl/

    Przepraszam, ale czy ja źle sprecyzowałem pytanie? Nie dość że nie
    podałeś odpowiedzi na choćby jedno z zadanych przeze mnie pytań, to
    jeszcze podałeś link do serwisu bossa a nie do prospeku. W takim
    przypadku nie wiem po co się odzywasz? Jakieś statystyki prowadzisz kto
    najwięcej / najszybciej odpowie nie ważne czy na temat czy nie?

    Pozdrawiam
    Konki