  • Data: 2012-07-04 10:00:04
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: lolekanabolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-04 08:46, m...@g...com pisze:
    > Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków: wydać 500 zł przez pierwszy miesiąc.
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    zaintrygował mnie IV rozdział pkt 9:

    "Uczestnik traci prawo do udziału w Promocji, w przypadku w którym
    nastąpiło rozwiązanie
    umowy o kartę kredytową o której mowa w rozdziale II pkt. 1, a także w
    związku z
    zastrzeżeniem lub rezygnacją z karty kredytowej World MasterCard.
[...]

    to jak dostanę już ten czytnik po spełnieniu warunków promocji i
    oczywiście następnie będę chciał zrezygnować z karty (200 zeta jest
    opłaty rocznej) to będę trzeba będzie zwracać czytnik czy też nie??

    Innych zapisów w tej kwestii nie zauważyłem

    --
    pozdrawiam
    Marcin