  • Data: 2012-07-11 12:44:24
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: "LiveSmarter.pl" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał:
    > &gt;&gt; &amp;gt;&amp;gt; Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków: wydać 500 zł
    przez pierwszy
    > &gt;&gt; &amp;gt;&amp;gt; miesiąc.
    > &gt;&gt; &amp;gt;&amp;gt; http://www.groupon.pl/deals/cala-
    > &gt;&gt; polska/mBank/7623343?nlp=&amp;amp;amp;CID=PL_CRM_1_0
    _0_186&amp;amp;amp;a=1661
    > &gt;&gt; &amp;gt;
    > &gt;&gt; &amp;gt; dziewczyna dostała dzis kk, którzą założyła z linka od grupona.
    Proflem w
> [...]
    karty :|
    > &gt;&gt;
    > &gt;&gt; Wybór kart był. Z tym, że im mniejszy limit się wpisało tym wybór był
    > &gt;&gt; mniejszy.
    > &gt;&gt;
    > &gt;&gt; mastercard wolrd pojawiał się chyba od 3kzł w górę.
    > &gt;&gt;
    > &gt;&gt; Jaki limit wybrała?
    > &gt;&gt;
    > &gt;&gt; --
    > &gt;&gt; Arek, arekmx|gazeta.pl
    > &gt;
    > &gt; generalnie mBank w ofercie &quot;dla ciebie&quot; sam jej proponował na
    podstawie obrotów niecałe 3 tysiące... wiec boje sie, ze to moze byc rozwiazanie :/
    > &gt; wybrała więc te &quot;2-z-hakiem&quot;, nie wiem dokładnie ile. Wygląda na to,
    że przez to nie było wyboru.
    > &gt;
    > &gt; No to wygląda na to, że ani zwrotu z grupona, ani kindla, choć spróbujemy
    powalczyć z reklamacją - skoro nie może dostac MC World to ten link nie powinien jej
    w ogole wpuszczać do akcji/wywalac odpowiedni komunikat itp.. Troche brzydko to
    wyszło, tak jakby mbank chciał naciągnąć nieświadomych klientów.. przecież jesli
    kupiłem groupona na MC World to chce ją dostać. Nie moge - dostaje komunikat, a nie
    inną kartę!

    > Problem w tym, że koleżanka wybrała ścieżkę uproszczoną (&quot;reklama dla
    > ciebie&quot;) gdzie bank wydumał limit &lt;3k więc nie mogła wnioskować o MC
    > World. Gdyby wybrała inną ścieżkę (dłuższą, z badaniem zdolności /
    > przedstawianiem dokumentów) to mogłaby wnioskować o dowolny limit i
    > kartę... i miałaby szansę na kindla. A problem wynika z faktu, że link z
    > groupona to standardowy wniosek, jedynie dodatkowo jest przekazany
    > parametr dot. kuponu.

    co nie zmienia faktu, ze powinien byc np. komunikat, ze nie dostanie kindla bo
    dostanie inną kartę! Tak sie nie robi IMO...