    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kinomani wystąp...
    Date: Sun, 5 Aug 2012 20:14:01 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jvlbbr$boc$...@i...gazeta.pl

    > Natomiast bez trudu można zauważyć, że amerykańskie filmy pokazujące
    > monstrualne zwierzęta zbudowane przez ludzi i zagrażające ludziom, na
    > korzyść których miały pracować, symbolizują Husajnów czy Obamów.

    Osamów -- rzecz jasna, nie Obamów. :) Osamę bin Ladena miałem na swej myśli.

    > -=-

    A to link do słuchowika ,,Numer''.

    > http://chomikuj.pl/jxj/60+minut+na+godzin*c4*99/Marc
    in+Wolski+-+Numer

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Poniosłem dziś straszliwe straty... Opera miała kilkadziesiąt
    otwartych okienek, gdy nagle i niespodziewanie wrzucił się tam
    pęk ;) WAVek z telefonu, który otworzył kilkaset (ćwierć tysiąca? -- dokładnie
    246 sztuk) kolejnych okienek... Najpierw chciałem pogrupować te dodatkowe okienka,
    aby było miejsce na krzyżyk zamykający, ale okazało się to zbyt pracochłonne i być
    może zakończyłoby się rozsypaniem klawiatury... Następnie wcisnąłem CtrlW, aby
    okienka pozamykać, lecz najpierw zamknęły się te dobre, a dopiero na końcu te
    niepożądane... Myślałem, że znajdę te dobre w historii czy czymś na kształt
    historii -- niestety nie... Jak długo zbierałem te okienka> Może i ze dwa lata...
    Krzyknąłbym: ,,kurwa mać'', ale co to da?... I tak nie odzyskam tych okienek...
    Było ich sporo, może ze sto, były pogrupowane w grupy, dzięki czemu można
    je było odróżniać... Nie było tam pornografii itp... Same zyskowne strony...