eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient strzegl karty, bank nie upilnowal kontaRe: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
  • Data: 2002-09-23 13:13:17
    Temat: Re: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > w...@p...onet.pl wrote:
    >
    > > Banki znajdują własną metodę okradania klienta. Parę miesięcy temu
    odyptywałem
    > > niniejszą grupę co robić z następującą sprawą. Pewna osoba (bardzo uczciwa)
    > > posiadająca kartę VE PKO BP próbowała wybrać 200 PLN z bankomatu BGŻ
    (Kraków,
    > > ul. Kalwaryjska). Bankomat odmówił zrealizowania transakcji 2 krotnie, więc
    > > odczekała jeszcze kilkadziesiąt sekund i poszła sobie. Gotówkę wybrała w
    innym
    > > bankomacie (PKO BP). Konto oczywiście zostało obciążone dwukrotnie.
    Myślicie,
    > > że reklamacja w PKO i BGŻ coś dała? Guzik. BGŻ na pisemne żądanie tej osoby
    > > przysłał w końcu kopię wydruku drukarki żurnalowej z bankomatu, z którego
    > > wynikało, że tego dnia i mniej więcje o tej godzinie którą pamięta, na jej
    > > kartę zrealizowano transakcję właśnie na 200 PLN. Czyli wzięła pieniądze, a
    > > jednocześnie ona wie, że ich nie wzięła. Na wydruku oczywiście nie widnieje
    > > pełny numer karty a tylko część cyfr, no ale bank na tej podstawie
    stwierdza,
    > > że to była ta karta.
    >
    > Hymm ja bym drążył dalej te pieniądze się fizycznie gdzieś podziały
    > przecież bankomaty trzeba z gotówki też
    > rozliczyć, a skoro wydano+zostało <> wlozono to chyba coś nie gra ;-)
    Zgadzam się w 100%, ale PKO + BGŻ jak widać reprezentują tu stanowisko, że
    klienta należy "przetrzymać". Poza tym przesłali całkiem oficjalnym pismem
    kopię dokumentu, z którego wynika czarno na białym, że bankomat pieniądze
    wydał, więc do dalszej dyskusji można przystąpić już tylko w innym gronie
    (arbiter bankowy ?). Do sądu się to nie nadaje bo kwota jest mizerna.
    >
    > > No i co: czy trzeba lepszych metod żeby klientowi ubyło troszeczkę kasy z
    > > konta? Przecież to takie proste...
    >
    > Eee naprawde trzeba było sie upierac ...
    > Pozdr
    >
    j.w.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1