eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówkąRe: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
  • Data: 2004-03-31 13:03:26
    Temat: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:c4ee7i$3ea$1@news.onet.pl...
    >
    > To nie chodzi o dziwienie się. Jak się komuś terminal nie opłaca, to niech z
    > niego zrezygnuje.

    To może nie być takie proste, gdy wszyscy dookoła tak robią.
    Jak inni grają nieczysto, to czasem masz wybór: albo też grasz nieczysto,
    albo giniesz...

    Nie, nie popieram nieczystej gry. Ale nie ma co bluzgać na tego sklepikarza,
    który być może nie ma innego wyjścia.

    > Wtedy "ja jako klient" ;-))) sobie skalkuluję, czy opłaca
    > mi się zapłacić gotówką w tym sklepie, czy też pójść tam, gdzie akceptują
    > karty. Natomiast jak już ktoś akceptuje karty, to "ja jako klient" mam w
    > głębokim poważaniu, czy sklepikarzowi opłaca się sprzedać pamięć na kartę, a
    > twardziela już nie. To jest jego kalkulacja.

    Umowa między sklepikarzem a akłajerem to w sumie też nie jest sprawa
    klienta. A co, jeśli sklepikarz wynegocjował inną treść umowy i ma prawo
    mieć wyższe ceny dla klientów płacących kartą?

    Pozdrawiam,
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1