    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klineci zlapali bandyte podczas napadu na bank
    Date: Mon, 18 Jan 2010 03:47:00 -0000

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote in message
    news:hivojr$o51$1@news.onet.pl...
    > pmlb napisał(a) w wiadomości: <2LF4n.25209$9A6.5653@newsfe07.ams2>...

    > Nie zgadzam się z żadnym twoim zdaniem. Znasz szczegóły? Może nie było
    > takiego rysyka.
    > A może jeszcze zabronisz bronić się przed napadem? Totalna uległość?
    > To następnym razem nawet atrapa broni będzie niepotrzebna, wystarczy
    > będzie pokazać karteczkę "to jest napad" i wszyscy powinni posłusznie
    > położyć
    > się podłodze.
    > Ale rzeczywiście mżna by uniknąć takiej sytuacji, gdyby w banku był
    > snajper
> [...]

    Kropna, snajper... hej! Polska to nie Afganistan! Za duzo filmow sie
    naogladales.
    Jeden taki byl w USA snajper, ktory za zabijanie ludzi w Iraku dostal medal
    a za to samo w USA dostal stolek elektryczny...
    Ale do sprawy.
    Ja nie wiem czy nie bylo ryzyka, ale pamietam z opisow akcje w centrum
    handlowym w Opolu gdzie padly strzaly. Poza tym karteczka to nie bron, a
    czasem mozna sie naciac, ze ktos ma atrape a okaze sie to bron ostra. I
    pamietaj, zadna kasa nie jest warta zycia ludzkiego! ZADNA. Jesli wg. jest
    to ile kosztuje zycie?