    Date: Thu, 09 Sep 2010 11:00:21 +0200
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kody BIC banków

    MacGregor pisze:

    > zakładamy że bank aaa proadzi rachunek i pośredniczy w rozliczeniach
    > banku bbb
    > Wszystkie przelewy kierowane z banku bbb trafiają "przejściowo do banku
    > aaa i wysylane sa do ELIXIR z rachunku banku aaa.
    > I odwrotnie przelewy trafiające na rachunek w banku aaa (z jego numerem
    > rozliczeniowym) trafiają do banku bbb.
    >
    > W obu tych przypadkach tylko banki będą wiedzieć, że że przelewy
    > wychodzące z rachunku i trafiające na rachunek cc aaa xxxxx ....... są
    > transakcjiami z/do banku bbb.

    Przelewy wychodzące z bbb do aaa dalej do eliksiru są dla mnie
    zrozumiałe. Ale w drugą stronę?
    Bank ccc dostał zlecenie wysłania przelewu na rachunek w bbb. Skąd bank
    ccc wie, że musi wygenerować eliksirowy komunikat, zaadresowany akurat
    do aaa?

    Musi istnieć jakaś "tablica routingu"... (A skoro tak, to nie jest
    prawdą, że nikt nie wie, że bbb rozlicza się przez aaa...)

    --
    MiCHA