    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kody BIC banków
    Date: Sun, 12 Sep 2010 09:18:27 +0200

    MacGregor pisze:

    > Jasne.
    > Bankiem, który nie ma w ELIXIR to np SYGMA Bank (niestety nie znam
    > numerów jego rachunków - może ktoś kto tam ma kredyt sie podzieli ;-)
    > wiedzą) nie wiem, przez który bank się rozlicza.

    Ja mam - jeszcze w Celetem. Numer rozliczeniowy oddziału to 2350 0015.
    Alior rozpoznaje to jako "BNPW Dział Płatności". Czyli dobrze rozumiem,
    że Sygma jest uzależniona od fochów innego banku i nie może nic zrobić,
    bo aby się "przepiąć" gdzie indziej musiałaby zmienić wszystkim klientom
    numery rachunków?

    > Banki pośrednio uczestniczący w ELIXIR to np:
    > 226 RCI BANK rozlicza się przez 184 SOCIETE GENERALE
    > czy
    > 232 NYKREDIT REALNYKREDIT A/S S.A. Oddział w Polsce rozlicza się przez
    > 137 Bank DNB NORD
    > Ale te banki, z racji "jawnego" uczestnictwa pośredniego w ELIXIR, mają
    > w numerach rachunków swoje numery banku/oddziału.

    Czyli w ich wypadku istnieje "tablica routingu". :-)

    --
    MiCHA