eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKody SMS na zagr. nr telefonuRe: Kody SMS na zagr. nr telefonu
  • X-Received: by 10.140.47.68 with SMTP id l62mr455699qga.42.1436736379857; Sun, 12 Jul
    2015 14:26:19 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.47.68 with SMTP id l62mr455699qga.42.1436736379857; Sun, 12 Jul
    2015 14:26:19 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl
    !newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!e109no48763
    6qge.1!news-out.google.com!w15ni32547qge.0!nntp.google.com!e109no487635qge.1!po
    stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 12 Jul 2015 14:26:19 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1wnsdvgyaovln$.1ecp6t1qbwjix$.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.95.33.16;
    posting-account=XuceKAoAAACqoOtVbgrVu70L1AOsRDMM
    NNTP-Posting-Host: 91.95.33.16
    References: <0...@g...com>
    <rvgksq3oxrt8.zbtkjp1f7uk7$.dlg@40tude.net>
    <5...@g...com>
    <g0rjxm3zxxyq.1v2axwye73c36$.dlg@40tude.net>
    <4...@g...com>
    <1wnsdvgyaovln$.1ecp6t1qbwjix$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Kody SMS na zagr. nr telefonu
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Sun, 12 Jul 2015 21:26:19 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:614531
    [ ukryj nagłówki ]

    Den söndag 12 juli 2015 kl. 22:44:36 UTC+2 skrev Borys Pogoreło:
    > Dnia Sun, 12 Jul 2015 13:06:50 -0700 (PDT), p...@g...com napisał(a):
    >
    > > Nie byl przenoszony, ale 2 tygodnie temu bylem w Polsce, tam pod 3
    > > "podpial" sie Play. SMSy tam i tu dzialaly poprawnie. Przyjechalem i
    > > jeszcze przez wiele dni wszystko bylo ok. Dopiero od 3 dni zero
    > > wiadomosci z Optimy i mbanku.
    >
    > To chyba tylko zostaje złożyć reklamację zarówno w obu bankach jak i u
    > operatora. W tej trójki może komuś zechce się przyjrzeć sprawie i eskalować
    > do działu technicznego.
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Tak tez zrobie. Dzieki za porade.
    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1