eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKogo juz okradziono ze banki elektroniczne tak sie dygaja? › Re: Kogo juz okradziono ze banki elektroniczne tak sie dygaja?
  • Data: 2005-11-05 20:54:08
    Temat: Re: Kogo juz okradziono ze banki elektroniczne tak sie dygaja?
    Od: slimak <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Micha? 'Amra' Macierzyn'ski wrote:

    > Pytanie jak duza to masa ;)
    > Jakkolwiek na ile ona nie bylaby liczna, to jest to potnecjalny problem,
    > dlatego banki wola dmuchac na zimne.

    Szczegolnie podoba mi sie dmuchanie na zimne w przypadku mBanku
    Ci to zaczynaja dzialac po kilku godzinach , dniach od pojawienia sie
    pierwszego zgloszenia przez klienta o nieprawidlowosciach.
    Do tego czasu robia z klienta durnia wmawiajac mu ze przeciez wszystko
    jest ok!

    Ostatnio mLinka nie wiedziala co oznacza powod niewykonania transakcji
    opisany jako "wystapil blad podczas transakcji zwiazanej z bieazaca
    transakcja" - pisze z pamieci wiec moze cos przekrecam. A chodzilo o
    brak srodkow na prowizje :-)

    Przylaczam sie do pytania - kogo juz okradziono? W ktorych bankach bylo
    najwiecej kradziezy?